شال مناسب با مانتو سبز

علی صفری
19 دی, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

برخی افراد هستند که سعی می کنند در لباس های خود از رنگ های شاد و زنده مانند سبز استفاده کنند. البته این نشان دهنده روحیه و طراوت این افراد است. اما نمی توان این گونه رنگ ها را بدون ست کردن با سایر البسه پوشید. به عنوان مثال در صورت استفاده از مانتوی سبز، شال و شلوار و کفش مناسب با این رنگ را باید با آن ست کرد. در این مطلب قصد داریم به ویژگی های شال مناسب با مانتو سبز اشاره نماییم.

انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده آن است که صاحب آن شخصیتی قوی و با اراده دارد. پوشیدن لباس سبز رنگ اضطراب را از شما دور می‌ کند و موجب رفع تنش ها می‌ شود. البته سبز یک رنگ سرد است و نباید با رنگ های سرد ست شود.

قرمز مکمل رنگ سبز است و ترکیب این دو ایده آل می باشد. همراه با مانتوی سبز می توان روسری و شال قرمز یا مخلوط سبز و زرد و قرمز استفاده نمود.

کنار هم قرار دادن رنگ ‌های زرد و سبز روشن ترکیبی جوان و شاد به وجود می ‌آورد. رنگ‌ های نارنجی و قهوه‌ ای نیز با بیشتر سبز ها مانند سبز پررنگ و سبز یشمی هماهنگ می‌ شوند و ترکیبی برازنده‌ ایجاد می‌ کنند. این رنگ ها را برای شال در کنار مانتوی سبز می توان ست کرد.

با مانتوی سبز می توانید برخی رنگ های روسری و شال را ست نمایید. اگر هر رنگ یا جنس مانتویی انتخاب نموده اید، روسری مناسب ست کردن با آن را می توانید در میان تولیدات با کیفیت و متنوع برند معتبر ماتا بیابید. برند ماتا بهترین روسری و شال ها را با بالاترین تنوع رنگ و طرح در داخل کشور تولید کرده و حتی از طریق سایت امکان خرید آنلاین را برای شما عزیزان مهیا  کرده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.