شال مناسب با مانتو نارنجی

علی صفری
19 دی, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

نارنجی رنگی است که در پوشاک در سال های اخیر بسیار استفاده شده و مورد توجه قرار گرفته است. این رنگ نسبتا تیره میان قهوه ای و قرمز است. اما بسیاری به ست کردن لباس های این رنگ با رنگ های مناسب توجه نمی کنند. در این مطلب قصد داریم به ویژگی های شال مناسب با مانتو نارنجی اشاره نماییم.

یکی از رنگ های مناسب برای ست کردن شال با مانتوی نارنجی می تواند رنگ سفید باشد. سفید معمولا با اکثر رنگ ها به خوبی ست می شود. این رنگ در کنار نارنجی باعث بهتر دیده شدن هر دو رنگ می شود.

غیر از سفید، مشکی نیز با اکثر رنگ ها به خوبی ست می شود. از این رو ترکیب مانتوی نارنجی با شال و روسری مشکی می تواند مناسب باشد.

مانتوی نارنجی را می توان با شلوار جین آبی رنگ پوشید. در این هنگام روسری و شال آبی رنگ و حتی از جنس خود جین نیز می تواند برای ست کردن مناسب باشد. روسری یا شال های آبی نفتی و سرمه ای و کلیه رنگ های طیف رنگ آبی نیز می توانند به خوبی با مانتوی نارنجی ست شوند. آبی فیروزه ای و نیلی نیز با نارنجی می توانند ترکیب بسیار زیبایی بسازند.

رنگ بنفش نیز ترکیب زیبایی در کنار نارنجی ایجاد می کند. طیف های روشن بنفش که بیشتر مایل به قرمز می باشند در کنار نارنجی ترکیب بهتری می سازند.

با مانتوی نارنجی می توانید برخی رنگ های روسری و شال را ست نمایید. اگر هر رنگ یا جنس مانتویی انتخاب نموده اید، روسری مناسب ست کردن با آن را می توانید در میان تولیدات با کیفیت و متنوع برند معتبر ماتا بیابید. برند ماتا بهترین روسری و شال ها را با بالاترین تنوع رنگ و طرح در داخل کشور تولید کرده و حتی از طریق سایت امکان خرید آنلاین را برای شما عزیزان مهیا  کرده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.