شال مناسب با مانتو کرم

علی صفری
19 دی, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مانتو ها رنگ های بسیار متنوعی دارند که همواره باید توجه شود که شال و روسری و کفش و کیف و شلوار از نظر طرح و رنگ با آن همخوانی خوبی داشته باشد. تناسب رنگی بین البسه می تواند بسیار در شیک پوش به نظر رسیدن طرف موثر باشد. شال مناسب با مانتو کرم باید ویژگی هایی داشته باشد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می نماییم.

رنگ کرم که از ترکیب قهوه ای و سفید به دست می‌ آید با این رنگ ها تناسب دارد. اما توجه به شدت و ضعف این رنگ‌ ها در هماهنگ کردن آن ها با یکدیگر بسیار مهم است. همچنین رنگ ‌های مکمل رنگ ‌هایی هستند که متضاد هم، اما با یکدیگر تقریبا تناسب بسیاری دارند. باید رنگ هایی که با مانتو کرم ست می شوند، با آن هارمونی رنگ مناسب داشته باشند. هارمونی چیزی است که خوشایند چشم بیننده باشد و حس نظم و توازن را به فرد القاء کند.

به صورت اصولی، باید رنگ هایی که شبیه به هم است را با هم ست کنید. مثلا کرم را با قهوه ای و سفید و شیری ست کنید. صورتی و قرمز نیز به خوبی با کرم ست می شوند.

همچنین رنگ آبی نیز از رنگ هایی است که با کرم به خوبی ترکیب می شود. رنگ های خنثی مانند سفید، سیاه، خاکستری و قهوه ای معمولا بدون ریسک با کرم ست می شوند. این رنگها برای شال یا روسری هنگام استفاده کنار مانتو کرم می توانند گزینه های مناسبی باشند. همواره رنگ های سفید و مشکی را می توان گزینه هایی مناسب و ثابت برای ست کردن با کلیه رنگ ها دانست.

با مانتوی کرم می توانید برخی رنگ های روسری و شال را ست نمایید. اگر هر رنگ یا جنس مانتویی انتخاب نموده اید، روسری مناسب ست کردن با آن را می توانید در میان تولیدات با کیفیت و متنوع برند معتبر ماتا بیابید. برند ماتا بهترین روسری و شال ها را با بالاترین تنوع رنگ و طرح در داخل کشور تولید کرده و حتی از طریق سایت امکان خرید آنلاین را برای شما عزیزان مهیا  کرده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.