شال مناسب با مانتو سفید

علی صفری
19 دی, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

اینکه هر رنگ لباس باید با رنگ های مناسب خود ست شود یک اصل در شیک پوشی است. می دانیم مانتوی سفید در بهار و تابستان میان بانوان بسیار پرطرفدار است. از این رو لازم دانستیم در مورد شال مناسب با مانتو سفید که ست خوبی را تشکیل بدهد توضیحاتی ارائه نماییم. اما قبل از آن بد نیست کمی با اصول ست کردن لباس با رنگ سفید را توضیح دهیم.

در حقیقت رنگ سفید، محصول نبودن ترکیبات رنگی با بیشترین درخشندگی است. سفید با قرار گرفتن در کنار هر رنگ دیگری، آن رنگ را بارز تر و با جلوه بیشتر نشان می دهد. این رنگ خالص ترین رنگ ها است و قابل استفاده در همه فصول می باشد.

همواره مشکی و سفید دو رنگی هستند که کنار هم بی نهایت جذابند. البته هر یک از این دو رنگ معمولا به خوبی با اکثر رنگ ها ست می شوند. اما یکی از بهترین انواع ست کردن البسه با هر نوع مانتوی سفید را استفاده از شال و شلوار و کفش مشکی می توان دانست.

رنگ سفید در کنار زرشکی نیز همخوانی بسیار خوبی دارد. معمولا اگر مانتوی سفید را برای ست کردن در اختیار داشته باشیم، شال یا روسری زرشکی برای قرار گیری کنار آن بسیار مناسب است.

دختران جوان مانتوی سفید را با ترکیبی از رنگ های صورتی و بنفش ست می کنند. می توان کفش و روسری را از این رنگ ها انتخاب نمود و شیک پوش به نظر رسید. همچنین رنگ سفید در کنار رنگ های قرمز و زرد، استایل درخشانی ایجاد می کند.

حال می توانید برای ست کردن با مانتوی سفید خود هر رنگ روسری و شال که مد نظر دارید را انتخاب نمایید. برند معتبر ماتا در داخل کشور بهترین روسری و شال ها را برای هموطنان در طرح ها و رنگ های مختلف تولید کرده و ارائه می نماید. امکان خرید آنلاین از طریق سایت این برند نیز فرصتی خوب برای هموطنان عزیز ایجاد کرده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.