شال مناسب با مانتو قرمز

علی صفری
19 دی, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

بسیار مهم است که برای شیک پوش بودن، پوشش های ما با هم از نظر رنگ و طرح،  متناسب باشند. از این رو باید هارمونی رنگ ها را به خوبی در نظر بگیریم. وقتی مانتوی قرمز می پوشیم، شلوار، کفش، کیف، شال و روسری ما باید با آن هارمونی رنگی مناسبی داشته باشد. اما واقعا شال مناسب با مانتو قرمز، چه طرح و رنگی می تواند باشد؟

بهتر است اول کمی در مورد ترکیب های رنگ قرمز توضیح دهیم. رنگ قرمز در کنار سبز و آبی جلوه و درخشندگی فوق العاده ای پیدا می کند. ولی در زمینه بنفش شدت خودش را از دست می دهد. در زمینه رنگ زرد، قرمز چشم را خیره میکند. رنگ قرمز وقتی در زمینه ی سفید قرار می گیرد از درخشش آن کم می شود .ولی اگر در زمینه رنگ سیاه قرار بگیرد به گرمی متمایل می شود و روشنی بیشتری به خود می گیرد.

ترکیب مانتوی قرمز با روسری یا شال مشکی می تواند ایده آل ترین ست برای شیک پوش بودن باشد. یک ست به شدت چشمگیر و جذاب که با بهترین کنتراست رنگ ایجاد شده است.

طبیعتا قرمز در کنار رنگ های آبی به ویژه سرمه ای نیز نمود بسیار خوبی پیدا می کند و به شدت چشمگیر می شود. از این رو می توان مانتوی قرمز را با شال و روسری سرمه ای ست کرد. می توان شلوار و کفش را هم از همین دو رنگ قرمز و سرمه ای انتخاب نمود تا زیباتر نیز بشوند.

با مانتوی قرمز می توانید برخی رنگ های روسری و شال را ست نمایید. اگر هر رنگ یا جنس مانتویی انتخاب نموده اید، روسری مناسب ست کردن با آن را می توانید در میان تولیدات با کیفیت و متنوع برند معتبر ماتا بیابید. برند ماتا بهترین روسری و شال ها را با بالاترین تنوع رنگ و طرح در داخل کشور تولید کرده و حتی از طریق سایت امکان خرید آنلاین را برای شما عزیزان مهیا  کرده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.